Publicerat November 21, 201114 yr Jag var inne i en "Jaktaffär" i Göteborg de har visserligen mest annat än jakt men jag ryggade tillbaks när jag kom till filmhyllan och bara hittar filmer med Clausen!! Vem köper hans filmer nu efter att han har blivit ertappad med att vara en bluff. Man kunde även köpa hans film där han sa sig leva ett år i skogen Mina pengar fick han inte, jag gick runt hörnet på stället och fann Thams film med Ulf Lindrot och P-A så de hade visst en hylla med trevligare innehåll också, tur det Filmtajm!
Publicerat November 21, 201114 yr Tänkte samma sak när jag var in i en affär i Pite härom dagen, men kan både vara så att många inte har koll på hans bluff...eller att dom är osäljbara och därför ser ut att dominera så. Jag såg dock inte ett år på hotell filmen där, fast jag kollade inte så noga.
Publicerat November 21, 201114 yr Författare Tänkte samma sak när jag var in i en affär i Pite härom dagen, men kan både vara så att många inte har koll på hans bluff...eller att dom är osäljbara och därför ser ut att dominera så. Jag såg dock inte ett år på hotell filmen där, fast jag kollade inte så noga. Den kanske var slutsåld