Publicerat November 22, 201114 yr Hej Vi har en plats över för övningsskytte på Virå (www.jaktmarkerna.se) imorgon onsdag 23/11 mellan 18 - 20. Vi kommer att dela upp oss i två st lag och skjuta 3 x 20 min. Förra gången sköt vi ca 130 skott (jaktmatch) så det är grym träning. Kostnaden är ca 400 kr/person plus ammo. Det går en eller flera bilar från Stockholm så man slipper soppakostnad! Först till kvarn gäller (svara i tråden), om det finns några intresserade.
Publicerat November 22, 201114 yr Hej Vi har en plats över för övningsskytte på Virå (www.jaktmarkerna.se) imorgon onsdag 23/11 mellan 18 - 20. Vi kommer att dela upp oss i två st lag och skjuta 3 x 20 min. Förra gången sköt vi ca 130 skott (jaktmatch) så det är grym träning. Kostnaden är ca 400 kr/person plus ammo. Det går en eller flera bilar från Stockholm så man slipper soppakostnad! Först till kvarn gäller (svara i tråden), om det finns några intresserade. Har kanske en gubbe som är intresserad. Ingen som har bokat platsen via PM eller så? //Fitz
Publicerat November 22, 201114 yr Författare Har kanske en gubbe som är intresserad. Ingen som har bokat platsen via PM eller så? //Fitz Inte vad jag vet!