Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Låååga 1" ringar till 11mm spår?

Featured Replies

Publicerat

Söker nya ringar till min Voere kombi 16/.222 då det fästet jag har nu bygger alldeles för mycket för den lilla Aimpoint 3000 jag använder.

Har sökt en del på internet men inte hittat något vettigt, hittar mest till luftvapen. Någon som har något tips? Eller rent utav ett par ringar liggandes hemma?5c218e0d-f331-c7c5.jpg5c218e0d-f38e-c984.jpg

Publicerat

MAK har grymt låga ringar till 11 mm. Missminner jag mig inte helt är det på sidan 22 i MAK-katalogen som finns på nätet.

Publicerat
  • Författare

MAK har grymt låga ringar till 11 mm. Missminner jag mig inte helt är det på sidan 22 i MAK-katalogen som finns på nätet.

Dom såg riktigt smidiga ut! Har du någon aning om vilket pris dom ligger på? Och återförsäljare?

Publicerat

Dom såg riktigt smidiga ut! Har du någon aning om vilket pris dom ligger på? Och återförsäljare?

Alla som handlar med Classic vapen, typ alla vapenbutiker. Har för mig dom ligger på 900:- någonting. Var nära att skaffa sådana till min kombi men det blev ett snabbfäste tillslut, mitt okular skulle i det närmaste slå i toplevern så det blev lite väl lågt. Har ett Trijicon 1-4 på min pang.

Publicerat

Wildboars har kampanj på no-name aluminiumringar för 11 mm laxspår. Osäker på om de håller på en kombi...Men du kan ju alltid ringa dit och höra efter. Det är inga stora pengar vi talar om ifall du vill testa.

http://www.wildboars.se/category.html?SHOW=campaign

Publicerat
  • Författare

dom såg ut att vara lite för höga tyvärr..

hittade dessa, visst är det för 11mm spår?

Publicerat
  • Författare

såg att frakten drog iväg lite på dom från opticsplanet..

Fungerar dom här?

Publicerat

Skickade ett PM till dig.

A

Publicerat

Fungerar dom här?

Nä. Ren skit, som alla Angle-Loc.

Det bästa som finns för 11 mm lax är Spuhrs ISMS, men det är kanske lite overkill... :D

God tvåa är Sportsmatch. De har drösvis med ringar som skulle funka för dig, även med rekylklack. Priset är överkomligt också.

-- Mats