Publicerat November 24, 201114 yr Haninge kör kulstig om ett par veckor. Var iväg och pangade lite förra året (min första kulstig ever) och min förtjusning för lerduveskytte till trots så var det faktiskt både kul (haja ordvitsen) och nyttigt. Check it out: http://www.hjk.se/about/aktiviteter/kul-juljaktstigen //F
Publicerat November 24, 201114 yr Låter ju skitskoj Tåg finns ju, undrar bara om man kan snika soffplats hos någon.........
Publicerat November 24, 201114 yr Passade på att äta julbordet också för ett par år sedan. Det var trevligt. Rekomenderas. (Vet inte om det bara är för oss medlemmar kanske. men tror inte det.) Mvh John
Publicerat November 24, 201114 yr Författare Låter ju skitskoj Tåg finns ju, undrar bara om man kan snika soffplats hos någon......... Kan höra med mina grannar Sollan och Hans-Allan. Sollan har en ful peruk (ser ut som ett road kill grävling) och H-A är flink vid mangeln. Han har för vana att mangla Sollans gigantiska mamelucker. Fina människor bägge två... Eller så röjer jag upp i Ground Zero inne hos mig så kan du binga på min soffa. Your choice //F
Publicerat November 24, 201114 yr Författare Passade på att äta julbordet också för ett par år sedan. Det var trevligt. Rekomenderas. (Vet inte om det bara är för oss medlemmar kanske. men tror inte det.) Mvh John Tävlingen är nog öppen för kreti och pleti (ser ut så om man läser anmälningsformuläret på nätet) tror jag. Julbordet är jag mer osäker på. //F