Publicerat April 24, 200620 yr Hej The_hunter är en allroundjagande hanne som föddes 1978 och har sitt tillhåll i Blekinge. De senaste åren har jaktintresset kommit att sitta i karantän på grund av studier. Nu när snart denna period är slut börjar man få vittring på jakten igen och känner sig som en ivrig stövare som börjat väcka på ett nattgammalt rävspår. Man vet att man är på rätt väg och snart kommer man att nå det man vill, nämligen ett aktivt jagande längs dianas stigar……… Jakten är ett brett intresse som man kan utveckla på många sätt, det tilltalar mig. Jakt, viltvård, vapen, skytte, handladdning, hundar, mm…….aldrig blir man fullärd. Att kunna ta del av andras idéer, åsikter och tankar är det bästa sättet att utveckla sig själv, därför gillar jag detta ställe där man kan hänga lite när man känner för det.
Publicerat April 25, 200620 yr Välkommen hit The Hunter! Hoppas du ska trivas här på forumet MVH/Jocke
Publicerat April 26, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag både hoppas och tror att du kommer att trivas här. Hälsningar Henrik