Publicerat April 25, 200620 yr Igår så fick jag vara med om något som jag tidigare aldrig upplevt, Mina tre karelare stod större delen av dagen och skällde ståndskall i hundgården? Mot åkgräsklipparen !!!!!Frugan ringde oupphörligen till jobbet och beklagade sig över dessa Jä**** hundar som inte kan vara tysta. Väl hemkommen så inser även jag att det är ett helvetes liv på hundarna? Detta är väldigt ovanligt att dom inte tystnar när jag säger ifrån. Så jag öpnnar alla grindarna till hundgårdarna och ut far tre total tokiga hundar! Dom går nu till attack mot åkklipparen Och nu menar jag riktiga utfall.. > Detta är en Stiga Park och denna model har en typ av plastkåpa över motorn, Mot denna kåpa går alla hundarna till angrepp mot vilket medför att plastbitarna bara yr runt hundarna. Vid ett tillfälle så tycker jag att något ljud hörs under kåpan ? Jag rullar ut klipparen på gårdsplanen och nu är det fritt spelrum runt hela. Återigen hörs det väsande ljud under kåpan. Jag lossar de gummi stroppar som håller kåpan och lyfter den samma, Samtliga hundar står och trängs runt omkring mig. När väl kåpan åker av så far det ut 2 minkar Dessa provar att smita undan, dock utan framgång. På under 10sek åker till mink himmlen, Och hundarna lungnar omgående ner sig när detta är över. Det visar sig vara två hanar som tydligen slagits om något nytt revir och under grälet tyvärr landat i min åkklippare.. Djur världen är bra märklig. Björnhunden
Publicerat April 25, 200620 yr ;D ;D Jadu, med dessa terminators så kan man förvänta sig vad som helst....
Publicerat April 25, 200620 yr Då har du ju haft rätt Micke, karelare är riktiga storviltshundar. Backar inte ens för något så vasst som en gräsklippare. ;D ;D
Publicerat April 25, 200620 yr Författare Då har du ju haft rätt Micke, karelare är riktiga storviltshundar.Backar inte ens för något så vasst som en gräsklippare. ;D ;D Ja visst,,Just denna arten med tredubbla huggtänder (Knivar) Björnhunden
Publicerat April 25, 200620 yr Igår så fick jag vara med om något som jag tidigare aldrig upplevt, Mina tre karelare stod större delen av dagen och skällde ståndskall i hundgården? Mot åkgräsklipparen !!!!!Frugan ringde oupphörligen till jobbet och beklagade sig över dessa Jä**** hundar som inte kan vara tysta. Väl hemkommen så inser även jag att det är ett helvetes liv på hundarna? Detta är väldigt ovanligt att dom inte tystnar när jag säger ifrån. Så jag öpnnar alla grindarna till hundgårdarna och ut far tre total tokiga hundar! Dom går nu till attack mot åkklipparen Och nu menar jag riktiga utfall.. > Detta är en Stiga Park och denna model har en typ av plastkåpa över motorn, Mot denna kåpa går alla hundarna till angrepp mot vilket medför att plastbitarna bara yr runt hundarna. Vid ett tillfälle så tycker jag att något ljud hörs under kåpan ? Jag rullar ut klipparen på gårdsplanen och nu är det fritt spelrum runt hela. Återigen hörs det väsande ljud under kåpan. Jag lossar de gummi stroppar som håller kåpan och lyfter den samma, Samtliga hundar står och trängs runt omkring mig. När väl kåpan åker av så far det ut 2 minkar Dessa provar att smita undan, dock utan framgång. På under 10sek åker till mink himmlen, Och hundarna lungnar omgående ner sig när detta är över. Det visar sig vara två hanar som tydligen slagits om något nytt revir och under grälet tyvärr landat i min åkklippare.. Djur världen är bra märklig. Björnhunden Har Du sådana tok till hundar ???