Publicerat December 3, 201114 yr För att vi har mer Älg? Någon På Jägareförbundet kan nog svara på det.
Publicerat December 3, 201114 yr Författare nja det tror jag inte på riktigt,,men jag skulle vilja veta anledningen till detta
Publicerat December 3, 201114 yr Det skulle va intresant o feta varför det är så. Norrbotem har ju annan tid för Brunstuppehållet. Det kan ju inte ha med snön att göra för vi har oftast lika mycket snö.
Publicerat December 3, 201114 yr Det skulle va intresant o feta varför det är så. Norrbotem har ju annan tid för Brunstuppehållet. Det kan ju inte ha med snön att göra för vi har oftast lika mycket snö. Ja, men vid en normal vinter skulle vi ha kanske ha haft mer snö vid det här laget, men jag vet inte hur dom som har hand om förståndet har tänkt. I år är det ingen normal vinter!
Publicerat December 6, 201114 yr ingen som vet?? märkligt Skriv till LST AC och fråga. Det är det enda svaret jag kan ge dig.
Publicerat December 6, 201114 yr ja ska göra det,,kan inte förstå anledningen till detta Om du får ett svar kan du redovisa det här skulle va mycket intresant o veta varför det är på detta vis.
Publicerat Januari 5, 201214 yr har du fått något svar på frågan din är själv lite nyfiken på varför.