Publicerat December 3, 201114 yr Uff,, Ta en öl för mig med ! Skulle inte ha nått emot att byta plats!
Publicerat December 3, 201114 yr Författare Uff,, Ta en öl för mig med ! Skulle inte ha nått emot att byta plats! Nyss hemkommen efter en fantastisk resa med en massa upplevelser fast det ingick ingen jakt. Ska gå ut till skåpet och hämta en öl. Lasse
Publicerat December 3, 201114 yr En jag sköter jakten åt bor delvis i Mozambique. Han är där nu och efter bilder jag blivit visad vill man absolut ner dit. Btw en Norrlands Guld Export i glasflaska är bland de bättre man kan dricka förutom Tjeckiska öl ! / Lev väl !
Publicerat December 3, 201114 yr Författare Var hittar man en sån snygg t-shirt?? Köpte den via jaktsidan vet ej om det finns mer. Lasse
Publicerat November 16, 201213 yr Var hittar man en sån snygg t-shirt?? Fråga hippen för han var med på den tiden när det begav sig el. annars frågar du Niclas som får bolla frågan vidare till sidans ägare Mats som jag inte har sett på länge här på forumet.
Publicerat November 16, 201213 yr Den sitter väldigt bra på den spinkiga överkroppen, ta för allt i världen inte av den så någon ser. Helvete så blek du är din glåmiga smålänning Vi hade svårt att få en bra bild på barnen vid Cape-skylten, svärmar av japanska turister i bibliska proportioner som fick Egyptens gräshoppor att framstå som ett meståg.
Publicerat November 16, 201213 yr Författare Den sitter väldigt bra på den spinkiga överkroppen, ta för allt i världen inte av den så någon ser. Helvete så blek du är din glåmiga smålänning Vi hade svårt att få en bra bild på barnen vid Cape-skylten, svärmar av japanska turister i bibliska proportioner som fick Egyptens gräshoppor att framstå som ett meståg. Den är tagen 2011 feb i Egypten. Men din kropp är klenare. Kap skylten är tagen vid linbanne stationen den skylten som jag tror du menar som var nere vid havet var översvämmade med japaner när jag var där också. Lasse