Publicerat April 25, 200620 yr En kille född -76, jakt ock fiske är mina stora intressen. Jobbar som fartygselektriker. Bor på Åland. Jagar allt! Är intresserad av jaktutbyte, det mesta är intressant. Även fiske kan jag erbjuda, på gädda och öring.
Publicerat April 25, 200620 yr Hej Tolle och välkommen! Hoppas att du kommer att trivas på forumet! Du hade väll tänkt dela med dig av din kunskap på forumet med och inte bara andvända den som en köp och sälj marknad antar jag? MVH/Jocke
Publicerat April 26, 200620 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag både hoppas och tror att du kommer att trivas här. Hälsningar Henrik
Publicerat April 26, 200620 yr Författare Kommer att bidra med min lilla kunskap om den nångång kan behövas. Köp och sälj har jag int någe att bidra med...
Publicerat April 28, 200620 yr Välkommen hit Tolle, som du kanske ser har jag ändrat rubriken till Vem är Tolle.
Publicerat April 28, 200620 yr Författare gissa nästan det åland... att du kom från Åland... var är du ifrån? har du någe namn?