Publicerat December 6, 201114 yr Heter Markus, är 39 år gammal bor i Linköping tillsammans med min sambo och jaktlabradoren Spock 8 månader gammal. Mycket jobb med lillemannen men hoppas att det ska betala sig i form av en skaplig apportör och spårhund. Sällskapligt har han redan överträffat alla ev förväntningar men lydnaden beror lite på dagsformen. Jagar på Löfstad slotts marker mellan Linköping och Norrköping. Ingenjör som jobbar med konstruktion av processanläggningar, mest blivit kärnkraft hittills så det är inspirationen till mitt "nick". /Markus
Publicerat December 6, 201114 yr Nuke, välkommen hit, du förefaller ha en del mycket trevliga jaktmarker, dvs om mitt minne fortfarande duger något till. Gött. /Christian
Publicerat December 6, 201114 yr Hej & välkommen hit! Haha! Ja, det stämmer med ditt nick men samtidigt kunde man kanske tro att du var av samisk härkomst också, för samerna har också konstiga namn men kanske inte nuke. Jag har själv två bekantar på O3, och det vet du väl var det ligger.
Publicerat December 6, 201114 yr Säger som föregående talare, du har en fin känsla för namn du :-) välkommen hit!