Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Besök under huset i natt...

Featured Replies

Publicerat

När jag skulle åka till jobbet imorse vid halv 6 tiden såg jag konstiga släpmärken på gårdsplanen mellan våra bilar, kikade lite men fattade inte vad det var. Ringde sedan min sambo på morgonen och då sa hon att 3 av dom 4 rävarna som hängt på hundgårn var borta och att släpspåren gick in under huset. Svårt att se spårstämplar, men under huset ligger nu 2,5 rävar nergrävda och gömda. Satte upp åtelkameran nu, så får vi se om det kommer tillbaka i natt.

Måste ju vart lodjur lr räv, vad tror ni?

IMG_2461.jpg

IMG_2460.jpg

Publicerat

Gissar på Lo

Publicerat
Gissar på Lo

+1

Förmodligen ett första tecken på matbrist, snart får polisen arslet fullt med anmälningar om misstänkta jaktbrott. Svält brukar ju till slut resultera i död, oansvarigt agerande från NVV. :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat

Sicken gynnare, troligen lo. Synnerligen "vilt" beteende, sök tillstånd efter verifiering eller ring F_C, han är där på en styv timme. ;)

Publicerat

Tror inte du kan ta det i fällan. Aldrig att de godkänner ditt hus som godkänd fälla... ;)

Publicerat

Visst har jag hört talas om tamkatter men Lodjur som lägger födan (rävar) under människors hus? :huh: Det måste va riktigt dåligt med rådjur :(

Publicerat

Jag sköt två rävar på en åtel en natt för ett par år sedan. När jag på morgonen skulle hämta rävarna så var båda borta men jag följde spåren från åteln. Ena räven var gömd i ett stenrös, den andra låg lite halväten under en gran.

Vem hade gjort detta under morgontimmarna då jag sussade som ett litet barn??

Jo, en annan större räv. Därför gissar jag på räv.

Jag tror att ett lodjur hade burit iväg rävarna längre.

En gissning bara.....

Publicerat

De största rävtjuvarna i världen är räven själv.

Under mina år som väldigt aktiv rävjägare i England så sköt man första räven och sedan var det bara att vänta på att resten skulle komma ut och käka upp sin polare...

I dag så har jag betydligt bättre koll på trikiner så det är ingen metod jag längre tillämpar men räven äter allt!