Publicerat December 7, 201114 yr hade tänkt att köpa mig en hamburgerpress, vet att några kommer föreslå forma med händer osv osv så ni behöver inte svara, men är det någon här inne som använder sig av dylik tingest och vilken modell/fabrikat har ni?
Publicerat December 8, 201114 yr hade tänkt att köpa mig en hamburgerpress, vet att några kommer föreslå forma med händer osv osv så ni behöver inte svara, men är det någon här inne som använder sig av dylik tingest och vilken modell/fabrikat har ni? tänkt köpa en sådan här. ska visst funka bra..finns nog på flera internet butiker http://www.skanejakt.se/f7b015d0-5311-4d26-810a-105d3e091464-29.html
Publicerat December 17, 201114 yr tänkt köpa en sådan här. ska visst funka bra..finns nog på flera internet butiker http://www.skanejakt.se/f7b015d0-5311-4d26-810a-105d3e091464-29.html Har en sån.... Lite väl ologisk konstruktion. Men den pressar till något som kan liknas med burgare iaf. Använd smörpapper/bakplåtspapper i den annars kletar det sig fast och det blir omöjligt att få loss en hel burgare.
Publicerat December 18, 201114 yr köpte en på Duka till bra pris. Det är ju inte något man måste ha men rätt bra att de blir jämna i höjden. glöm bara inte bacon o riktig cheddarost.
Publicerat December 18, 201114 yr köpte en på Duka till bra pris. Det är ju inte något man måste ha men rätt bra att de blir jämna i höjden. glöm bara inte bacon o riktig cheddarost.
Publicerat December 18, 201114 yr wwww.racerback.se har en bra modell. Tycker iaf min vuxne son som använder den mycket. Ca 250 spänn.
Publicerat December 18, 201114 yr wwww.racerback.se har en bra modell. Tycker iaf min vuxne son som använder den mycket. Ca 250 spänn. Samma modell som länkats till tidigare....
Publicerat December 19, 201114 yr Jag har en hamburgerpress, precis som den på bilden. Den faller inom kategorin "onödiga prylar". Köptes iofs för bra mycket mindre pengar än 295, från cabelas tror jag. Du gör precis lika bra hamburgare med händerna och du slipper plocka isär och diska pressen efteråt. Mitt råd är att lägga pengarna på något annat.