Publicerat December 8, 201114 yr Sako Sweden har inte gjort det bästa av arbeten anser Swarre, eller vad nu orsaken kan vara men Sako tappar ÅF-avtalet såsom per igår och det blir nya tag med en justerad prisbild, som alltid med en ny ÅF. jag har inga barn i leken men känner helt klart en stor glädje då ökad konkurrens ger bättre priser i lilla Svedala. Källa Eders spanare i vassen/Christian
Publicerat December 8, 201114 yr De kommer att köra det i egen regi (Swarovski Sverige/Norden), inte genom generalagent. Till förmån för oss alla... :-) -- Mats
Publicerat December 21, 201114 yr Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! nu lär en Z6i kanske gå ner med en tusenlapp!!! Fortfarande för dyrt för mig :angry:
Publicerat December 21, 201114 yr Jaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!! nu lär en Z6i kanske gå ner med en tusenlapp!!! Fortfarande för dyrt för mig :angry: Enligt uppgift sålde/säljer Torsbo ut "gamla" Z6 demokikare från Sako Swe. Kanske värt att kolla upp om det finns något kvar. /Må
Publicerat December 22, 201114 yr Det verkar finnas en del kvar, kolla på torsbo handels hemsida, finns en lista.