Publicerat December 9, 201114 yr He. Är det någon här som kan svara på vilken typ av benstöd som jag kan sätta på en CG63a med den rembygeln ni kan se på bilden? Jag vet att Harris gör benstöd men sen vet jag inte vilka andra märken som är nått att ha så hjälp emottages tacksamt. Mvh//Matte.
Publicerat December 9, 201114 yr Mig veterligen finns det inget benstöd som passar. Rembygeln är gjord för att fästa skjutrem (runt överarmen) för liggandeskytte.
Publicerat December 9, 201114 yr Författare Mig veterligen finns det inget benstöd som passar. Rembygeln är gjord för att fästa skjutrem (runt överarmen) för liggandeskytte. Ok. Tack för svaret. Hur menar du med remmen?? Linda den runt armen heller? Vore kul att få reda på vad som avses. Mvh//Matte.
Publicerat December 9, 201114 yr Enklaste lösningen är väl att skruva på ett rembygelfäste så du kan använda vanliga benstöd.
Publicerat December 9, 201114 yr Ok. Tack för svaret. Hur menar du med remmen?? Linda den runt armen heller? Vore kul att få reda på vad som avses. Så här: