Publicerat December 12, 201114 yr Har tittat på dundee byxorna och som vanligt kom reaktionen "VILL HA" Men jag fundera över hur stor skillnad är det på Dundee byxorna och ett par helt vanliga Huggar byxor med såg skydd i? Är skillnaden minimal då är huggarbyxor bra mycke billigare.
Publicerat December 12, 201114 yr huggarbyxor är konstruerade att stoppa en motorsågkedja inte en vildsvinsbete så skillnaden är stor mellan dom två typerna av skydd
Publicerat December 12, 201114 yr Författare huggarbyxor är konstruerade att stoppa en motorsågkedja inte en vildsvinsbete så skillnaden är stor mellan dom två typerna av skydd Okey. då får man pröjsa helt enkelt då, om man nu vill ha såna
Publicerat December 12, 201114 yr Okey. då får man pröjsa helt enkelt då, om man nu vill ha såna tyvärr så är det så
Publicerat December 12, 201114 yr Författare O va ska man med sånna byxor till? Dom ska tydligen va förstärkta, vad jag förstod av annonsen så är dom väldigt slitstarka. Man slipper laga hål efter en halv säsong.
Publicerat December 12, 201114 yr O va ska man med sånna byxor till? dom ska väl minska skadorna eller mildra dom om det skulle bli lite närgångna grisar.... men jag har ingen erfarenhet byxorna....
Publicerat December 13, 201114 yr Har inga själv, men har ett par tre kompisar som har. De är rätt tunga.... och varma.... Mao passar bäst när det kryper ner mot O:an //Jonas
Publicerat December 13, 201114 yr Författare Dom är så pass tjocka alltså. Inget att ha när man smyger på bock alltså.