Publicerat April 28, 200620 yr Anna heter jag! Blivande jägare hoppas jag (håller som bäst på med jägarexamen i skrivande stund) Är ägare till tre stycke JRT & förhoppningen är att jag ska få användning av åtminstone två av dem i framtida jaktsammanhang. Vi (jag & min hane -Silmas) har deltagit på ett par grytjakter den här vintern, tyvärr har det dock inte funnits någon räv över till oss då vi slagit oss samman med hundar som gjort grytjaktprov . Men till nästa säsong ser det onekligen bättre ut Är även sugen på att testa Silmas egenskaper som kortdrivare på rådjur men främst är det grytjakten som intresserar mig. Anna
Publicerat April 28, 200620 yr Välkommen! Värst vad många nya medlemmar det dyker upp helt plötsligt. Jätteskoj
Publicerat April 28, 200620 yr Kul med ännu en tjej här på jaktsidan Jag har just ändrat rubriken till Vem är Silmas, bara för att det ska vara enhetligt och underlätta vid en ev sökning. Visst blir du en jägare i framtiden, så lycka till med examen
Publicerat April 28, 200620 yr Författare Tack alla! Hylsan; -Nog för att jag är rätt blek så här efter vintern men att krypa i hålor det överlåter jag åt hundarna Glömde ju skriva vart jag bor också...bor i en förort till Stockholm, närmare bestämt ca: 50 mil därifrån i Härnösand Anna
Publicerat April 28, 200620 yr Tack alla!Hylsan; -Nog för att jag är rätt blek så här efter vintern men att krypa i hålor det överlåter jag åt hundarna Glömde ju skriva vart jag bor också...bor i en förort till Stockholm, närmare bestämt ca: 50 mil därifrån i Härnösand Anna Kallar Du Härnösand för förort till Stockholm ??? Hahahahahahahaha! ;D ;D ;D ;D ;D
Publicerat April 28, 200620 yr Hejsan och välkommen! Jag har också JRT... Vilken typ av JRT har du ???
Publicerat April 29, 200620 yr Författare Foxkiller; Jag har & föder även upp i liten skala, högställda JRT registrerade i JRTC of GB Sweden (ej SKK). När ämnet ändå är uppe, var är dina reggade? Anna
Publicerat April 29, 200620 yr Foxkiller; Jag har & föder även upp i liten skala, högställda JRT registrerade i JRTC of GB Sweden (ej SKK).När ämnet ändå är uppe, var är dina reggade? Anna Okej...rätt sort "russell" då alltså. Mina är också registrerad i JRTC of GB Finland/Suomi.
Publicerat April 30, 200620 yr Ojdå.... Ser att jag visst kommit lite efter här på välkommnandesidan : Har glömt att välkomna dig ju Anna :- Välkommen Välkommen I alla fall och hoppas att du kommer att trivas här på ett kalas gott forum med ett fint gäng forumister. MVH/Jocke
Publicerat April 30, 200620 yr Författare Återigen tack Håller som bäst på & läser era jaktdagböcker, superintressant!