Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Fantastisk service från Garmin! Ett företag värt att stödja.

Featured Replies

Publicerat

Tjenare,

min GPS (Garmin Vista) har sett bättre dagar, den är ordentligt misshandlad och är inte riktigt att lita på. Jag tänkte köpa en ny och botaniserade på Garmins hemsida och noterade att det hade en "refurbishing service" för GPSer vars garanti hade gått ut. För motsvarande 1000 spänn skulle de fixa till den.

Jag skickade min GPS med snigelpost i fredags, till England. Igår ringde ett bud från DHL och frågade om portkod, men jag var inte hemma.. Så han sade att han kunde köra ut den idag i stället, antingen till samma adress eller till annan adress i 08-området (!). Han körde till mitt jobb och lämnade den i morse. Flygpost alltså, högsta leveransprioritet.

I paketet låg en NY Garmin Vista och det hela var klassat som garantiärende ändå... Ingen räkning alltså.

Det är nu, för mig i alla fall, helt otänkbart att köpa en GPS från en annan tillverkare. Företag som beter sig på detta sätt skall helt enkelt stödjas.

;D ;D ;D

MVH!

/HerrBerg

Publicerat
B)
Publicerat
Tjenare,

min GPS (Garmin Vista) har sett bättre dagar, den är ordentligt misshandlad och är inte riktigt att lita på. Jag tänkte köpa en ny och botaniserade på Garmins hemsida och noterade att det hade en "refurbishing service" för GPSer vars garanti hade gått ut. För motsvarande 1000 spänn skulle de fixa till den.

Jag skickade min GPS med snigelpost i fredags, till England. Igår ringde ett bud från DHL och frågade om portkod, men jag var inte hemma.. Så han sade att han kunde köra ut den idag i stället, antingen till samma adress eller till annan adress i 08-området (!). Han körde till mitt jobb och lämnade den i morse. Flygpost alltså, högsta leveransprioritet.

I paketet låg en NY Garmin Vista och det hela var klassat som garantiärende ändå... Ingen räkning alltså.

Det är nu, för mig i alla fall, helt otänkbart att köpa en GPS från en annan tillverkare. Företag som beter sig på detta sätt skall helt enkelt stödjas.

;D ;D ;D

MVH!

/HerrBerg

Stick fort som f-n och köp en lott medans turen håller i sig..

Publicerat

Det var inte illa :o:D...tur som f*n att man köpte en garmin då :D...

Publicerat
  • Författare

Det ballaste är att jag har ett års garanti på den "reparerade" enheten. Helt plötsligt HAR jag garanti på GPSen i alla fall! Eller är det ballaste att de bara lät den vända i London? De måste ha returnerat en ny GPS nästföljande dag de tog emot den.

Heder åt Garmin!

MVH!

/HerrBerg

Publicerat

Garmin är marknadsledande i sitt område idag enligt mig.

Kul att du dessutom fått bra service.

MVH B

Publicerat

Har också en Garmin Vista funkar bra använder Friluftskartan och European MetroGuide. Den sistnämda är kanon om man är ute på bilsemester i Europa bara att programmera in hotell sevärdheter osv i datorn hemma sen hittar man hur lätt som helst. Det enda jag saknar är om det går att ladda ner lantmäteriets karta över fastigheter för man kan inte se gränser i Friluftskartan!