Publicerat December 16, 201114 yr Tänkte skaffa ett par vita kåpor till mina peltor men ångrade mig när jag såg priset. 420:- i Boliden. Kändes inte så värt. Men sen kom jag på att jag har ju ett par kåpor i signalfärg (orange) som jag ALDRIG kommer att använda. Oftast när jag jagar så vill jag ju inte synas. Lite maskeringstejp, lite vitfärg på sprayburk och här är resulatet.
Publicerat December 16, 201114 yr Grymt sa grisen :-) påminner om tiden när man spelade mycket dator då sprayade man en del tangentbord och möss på samma sätt
Publicerat December 16, 201114 yr blev ju riktigt bra de där .. du är inte själv om att ine vilja synas, har ju ett par oranga ja med liger man kanske skulle göra nå liknande med dom
Publicerat December 16, 201114 yr Hmm... Även jag har dessa extra skal hemma... Skall botanisera och se om man inte har lite olika gröna färger och göra egna "custom" kåpor! Snyggt jobb!
Publicerat December 27, 201114 yr Fint jobb. Här finns dom för 199:- annars. http://www.jakt.se/horselskydd/tillbehor/kapor-sporttac-vit.html
Publicerat Januari 15, 201214 yr Fränt! Har själv röda skal som reserv till mitt par, jag köpte nämligen mina bara nån månad innan det kom ut gröna och orangea skal... Nu vet jag dock att det finns lite pyssel att hålla på med när man är hemma och göralöus så småningom. Sent from my iPhone using Tapatalk