Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kommer inte åt "Runt lägerelden" och andra "övriga" tavlor

Featured Replies

Publicerat

Då förra ämnet som tog upp samma sak var låst så provar jag att göra ett nytt.

Jag hittar inte längre "runt lägerleden" och dagböckerna längre, trots att jag har mer än 25 inlägg. Ville bara påpeka problemet. Min bevakning på "ditt senaste inköp (bilder)" har även försvunnit då den låg under "lägerelden" tavlan.

Provat att logga ut och in flera gånger, kör Firefox för övrigt.

Publicerat

"Runt Lägerelden" och Jaktdagböckerna kräver nu 50 inlägg.

Publicerat

"Runt Lägerelden" och Jaktdagböckerna kräver nu 50 inlägg.

Varför?

Publicerat

Varför?

Därför.

(med andra ord inget jag vill diskutera öppet på forumet. Det var 25 innan, nu är det 50.)

Case closed.

Publicerat

Stödjer denna förändring till 110%!

Publicerat

+1

Kan till och med höja gränsen med några tusen. ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Får tacka för snabba svar och vänta 2 inlägg innan jag kommer åt dessa igen då!

• 2 weeks later...
Publicerat

Varför inte lägga in antingen tid (som man varit reggad på forat) eller antal inlägg? För oss som gärna läser men inte vill spamma sönder trådar.

A

Publicerat

Varför inte lägga in antingen tid (som man varit reggad på forat) eller antal inlägg? För oss som gärna läser men inte vill spamma sönder trådar.

Detta är ett diskussionsforum primärt och utan de som skriver så skulle forumet dö ut på några veckor.

Att enbart släppa in användare på tidsbasis känns inte alls bra. Då kan ju ett troll bara regga ett konto och sätta sig tillbaka ett år och sedan är skiten igång.

Det finns önskemål om restriktioner på 1000 inlägg och flera års medlemskap för tillträde till dessa areorna men av hänsyn till de som kanske läser betydligt mer än de skriver har vi de gränser vi nu har i dag.

Du skriver "eller antal inlägg", det är det som vi har i dag.

Publicerat

Det är bra med inläggsbegränsning men det är kanske synd om de som tidigare kunnat läsa att plötsligt inte kunna det igen. Själv har jag inte kommit upp i varken 25 eller 50 inlägg men jag kan ju alltid tjyvläsa över gubbens axlar (samt försöka hitta ämnen där jag kan bidra med något vettigt så jag kommer upp i 50 inlägg jag med! "bara typ 35 inlägg kvar...")

Publicerat

Det är bra med inläggsbegränsning men det är kanske synd om de som tidigare kunnat läsa att plötsligt inte kunna det igen. Själv har jag inte kommit upp i varken 25 eller 50 inlägg men jag kan ju alltid tjyvläsa över gubbens axlar (samt försöka hitta ämnen där jag kan bidra med något vettigt så jag kommer upp i 50 inlägg jag med! "bara typ 35 inlägg kvar...")

Ja, då ä de bara till att sätta igång och skriv´..................... :lol:

Publicerat

borde gå att ansöka om att få gå med istället.

Publicerat

borde gå att ansöka om att få gå med istället.

Har redan tillräckligt med jobb och ytterligare ett moment vill vi gärna inte ha.

Lägger i snitt 6 timmar per dygn på administration/nyutveckling/buggfixar/radera spambots/leta troll/städa/osv... på forumet så det känns som det räcker.

Systemet vi har i dag är det vi kommer att fortsätta med!

Publicerat

"tyvärr" ligger inte onödiga inlägg i min läggning annars skulle jag snabbt komma upp i de där 50 men hey, jag kanske kan få in vanan - detta inlägg kändes rätt onödigt *inse*

Fast om jag skriver att ni som driver forumet och jobbar för att det ska fungera så bra som det gör nu - att ni gör ett toppenjobb, ja då blev det ju inte så onödigt längre! =) Keep up the good work! Har själv varit med och tagit hand om forum förr om åren o vet hur mycket tid det kan ta!

Publicerat

När man försöker nå dessa sidor står det fortfarande att gränsen är 25 inlägg.

Publicerat

När man försöker nå dessa sidor står det fortfarande att gränsen är 25 inlägg.

Det är inte förbjudet att jävlas lite ;)

...skall uppdatera texterna vid tillfälle.

Edit: Done!

Redigerad med Wizard

Publicerat

Insåg just en (o)lustig detalj, här på foumsidorna står det att jag har 22 (23?) inlägg men om jag kolla min profil har jag 31(32)? Hur kommer det sig?

Lite offtopic men ändå inte då jag "jagar" mina 50 inlägg =)

Publicerat

Insåg just en (o)lustig detalj, här på foumsidorna står det att jag har 22 (23?) inlägg men om jag kolla min profil har jag 31(32)? Hur kommer det sig?

Lite offtopic men ändå inte då jag "jagar" mina 50 inlägg =)

Antalet inlägg räknas inte upp i alla areor och tavlor. Arean "medlemmar" räknar inte upp inlägg t ex.

Publicerat

Så det är siffran som syns t ex här som jag ska gå på? (och hålla mig borta från medlemmar *hehe*)

• 2 weeks later...
Publicerat

Jäklar vad jag har funderat på vad det var för fel när jag inte kom åt jaktdagböckerna suck.

Publicerat

Jompa hur många inlägg har du kvar.

(null)

Publicerat

Jompa hur många inlägg har du kvar.

(null)

Haha detta ovanför nu är man med i leken igen :)
Publicerat

Haha detta ovanför nu är man med i leken igen :)

fuskare,