Publicerat December 17, 201114 yr Hej! Fredrik heter jag och är 41 år, bor i Marks kommun, har mina jaktmarker i grannkommunen Borås som ligger ca 10-15min hemifrån. Jag är gift med en väldigt förstående fru som inte ser så mycket av mig på helgerna från 16-aug- 15 mars... Jag har en "Drax", smålandsstövare, gråhund och nu en nyinköpt karelare, har även en pensionerad drever som lallar om kring här hemma. Jag hoppas träffa många trevliga människor här att utbyta erfarenheter med. Mvh Fredrik
Publicerat December 18, 201114 yr Hej och välkommen! Var i Borås har du jaktmarken? Har kompisar som bor i Borås och de har erbjudit mig jakt på deras lilla mark
Publicerat December 19, 201114 yr Författare Hej och välkommen! Var i Borås har du jaktmarken? Har kompisar som bor i Borås och de har erbjudit mig jakt på deras lilla mark Hej! Jag jagar 1,5mil söder om Borås på en liten mark :-) Åk ner vettja så du får uppleva trängseljakt :-)