Publicerat December 24, 201114 yr När jag tittar i forumlistan där jag svarat i olika topics så är min avatar en svart ruta. Är det bara för mig den ser svart ut eller är den svart för alla? Varför är den svart? För tittar jag på min profil så är det en riktig bild!
Publicerat December 24, 201114 yr Jag vet inte varför thumbnails på en del avatarer har blivit svarta, jag har inte skruvat på någonting i alla fall... Jag kollar på detta om någon dag för nu skall jag fira jul med barnen! Du har månne inte bytt bild?
Publicerat December 24, 201114 yr Har nu kollat och din avatarbild är svart. (själva bilden är alltså bara en svart bild) Du är medveten om att man har två bilder? En Avatar och en profilbild. Redigera din profil och lägg in en ny bild där du ser din svarta så blir det nog bra
Publicerat December 24, 201114 yr Författare Har nu kollat och din avatarbild är svart. (själva bilden är alltså bara en svart bild) Du är medveten om att man har två bilder? En Avatar och en profilbild. Redigera din profil och lägg in en ny bild där du ser din svarta så blir det nog bra Knepigt... Det har ju funkat tidigare, får titta på profilen och se om jag kan ändra något då...
Publicerat December 24, 201114 yr Författare Jag la upp en annan bild.... Förra bilden funkade ua i gamla versionen, men vid uppdateringen blev den svart. När jag tittade på min profil så såg bilden normal ut, men inte ute i forumet.
Publicerat December 24, 201114 yr Författare La upp den gamla bilden igen... Nu verkar den funka.....!?
Publicerat December 25, 201114 yr Tänk på att om ni byter avatarbild eller liknande så måste ni trycka ctrl + r för att rensa er cache och ladda om alla bilder på en sida. Alla bilder på jaktsidan har ett cache-direktiv så inte er browser skall ladda ner varje bild varje gång ni klickar på en länk... (bättre för er, bättre för oss och det går snabbare) Byter man en bild så tar det en stund innan den syns, men det kan man snabba up på sin egen dator med ctrl + r som sagt.