Publicerat Maj 3, 200620 yr Någon som hittat något roligt i deras katalog (finns på nätet) ? Själv hittade jag väl inte så mkt som var upphetsande bland studsarna iaf. Mvh Kalle
Publicerat Maj 3, 200620 yr Hade jag inte redan haft en 22Hornet som jag trivs ypperligt med så hade jag budat friskt på Winchester pre 64-studsaren i 22H. Annars var det väldigt enformigt....... /Micke
Publicerat Maj 3, 200620 yr Hade jag inte redan haft en 22Hornet som jag trivs ypperligt med så hade jag budat friskt på Winchester pre 64-studsaren i 22H. Håller med! Denna bössan var grymmt upphettsande Klart värd pengarna! Hade jag varit på jakt efter en 22Hornet så hade även jag bjudit friskt på denna! MVH/Jocke
Publicerat Maj 4, 200620 yr Är det bara undertecknad som tycker att det bland drillingarna finns riktiga godbitar som exvis Sempert. Eller Army and Navydubbelstudsaren eller den oborrade originalmausern i 9,3x62 (Marterius vad tycker du?) eller den gamla tyska bocken eller de två Rookriflarna eller ... Lite mer pengar bara och inga begränsningar i vapengarderoben så skulle ni få se. Har jag dåligt omdöme tr?