Publicerat Januari 1, 201214 yr Beställde idag bavaria jackan på racerback.se för det underbara priset av 699:- Är på rea i ett par minuter till:P Undrar om någon testat den ? ( är den bra).. /Gustaf
Publicerat Januari 1, 201214 yr Författare Tack för förvarningen Ledsen:/ hittade den på blocket (annonsen från racerback) strax innan jag gjorde inlägget /: 500:- rabatt e inte dåligt dock:)
Publicerat Januari 2, 201214 yr Ledsen:/ hittade den på blocket (annonsen från racerback) strax innan jag gjorde inlägget /: 500:- rabatt e inte dåligt dock:) Letar efter en ny jacka så det va lite surt att man missade den där :-) hittade en som jag va nöjd med tills jag va skulle betala och insåg att det va junior :-D
Publicerat Januari 2, 201214 yr Författare Letar efter en ny jacka så det va lite surt att man missade den där :-) hittade en som jag va nöjd med tills jag va skulle betala och insåg att det va junior :-D Haha! det misstaget har jag oxå gjort
Publicerat Januari 9, 201214 yr Författare Jackan har kommit! påväg för att hämta den nu:) recension snart!(:
Publicerat Januari 31, 201214 yr Författare Efter en tids användning kn jag säga att jag är helnöjd med jackan! använt den i ösregn och snö aldrig blivit blöt! den är väldigt lätt, och alldeles tillräckligt varm. har du en tjocktröja duger den för december också. Nätventilerna på sidorna fungerar precis som de ska (väldigt svårt att svettas med denna jackan) Avslutningsvis vill jag säga att det är ett väldigt bra köp! Kanske inte värt riktigt 1200:- men om du rör dig mycket när du jagar är detta jackan för dig! Enda nackdelen är att den är lite stram när man ska röra armarna.. ett liiitet minus