Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

angående jaktlabbe

Featured Replies

Publicerat

Tjena nu är det så att min hund börjar bli för gammal och jag har funderat på om att skaffa en jaktlabbe finns det någon som ska ha valpar eller liknande skriv till mejj ! Mvh / Fille

Publicerat

Lite sent nu men vi har haft en kull precis. Hade första valpträffen i tisdags och jag konstaterade då att Mr Steinbock har fått en turbohund! Tiken var så ruskigt "på" och uppmärksam på precis allt som hände och verkade vara precis hur snabb som helst, en hund helt i min smak!

Övriga valpar som vi sett verkar hur bra som helst förövrigt. Vi har en hane kvar här hemma som ska säljas MEN jag tror vi redan funnit rätt person för honom. Han är så j-la cool och både jag och hustrun är sjukligt fästa vid honom så vi vet fan inte om vi ska fixa att sälja honom. Det är en god vän som är potentiell köpare och det enda jag inte gillar är att han bor i lapphelvetet dvs jycken kommer inte att få så där överdrivet mycket att göra.. De jyckar som vi har i vår närhet har vi ju själva möjlighet att se till så de får jobba via div andjakter och annat men kompisen i Kalix eller var fan han nu bor lär inte kunna hänga med på detta vilket är synd..

Verkar bli superbra jyckar iaf så tja synd att du inte reggade här tidigare..

Välkommen förresten!

Mvh!

Publicerat

aa okey :S jo det var kasnke lite synd att ja inte kom ut med det innan . men ja blev precis medlem här så :S lycka till med säljandet .MVH

Publicerat

Du har PM!!