Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Viltspår under våren....

Featured Replies

Publicerat

Tänkte jag skulle lägga lite krut på att köra viltspår med hundarna nu under våren och slänger ut frågan, om det är någon/några på detta eminenta forum som vill göra mig sälskap?

Blir ju bättre om man inte alltid läggar spåren själv osv.

Jag bor i Kode, strax utanför Kungälv. Har tillgång till lite träningsmark här i krokarna samt allt mtrl som behövs. Så finns det någon i området här som är sugen att hänga på så hör av er.

Publicerat

PM!

Publicerat

Bor i Säve, är klart intresserad

// Kronis_gbg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Publicerat
  • Författare

Trevligt! två som redan visat intresse. Kan nog bli något bra av det här :-) De hundar jag tänkt spåra mest med under våren/sommaren är min Wachtel och min Alpländare...

Publicerat

Det är lite väl långt att åka tycker jag... ;) Men om någon i västmanlandstrakten är intresserad så hänger jag gärna på! :D Mark har jag oxå tillgång till!

Publicerat
  • Författare

Det är lite väl långt att åka tycker jag... ;) Men om någon i västmanlandstrakten är intresserad så hänger jag gärna på! :D Mark har jag oxå tillgång till!

A va f-n det är ju bara ett drygt stenkast :-)

Publicerat

Skall fanimig försöka hänga med någon helg framöver med Nova.

Med lite planering så skall det nog funka för min del bara det inte är under veckan ;)

Hon har blivit ganska bra på att spåra faktiskt men har inte riktigt rett ut det här med bakspår osv ordentligt än... :blush:

Hon har ju jagat i hela 8 veckor som drevhund så expert borde hon vara vid det här laget tycker man! :lol:

Lite kul för er att träffa tjejerna igen också!

Ha det och hälsa!!!!

Publicerat

pm

Publicerat
  • Författare

Skall fanimig försöka hänga med någon helg framöver med Nova.

Med lite planering så skall det nog funka för min del bara det inte är under veckan ;)

Hon har blivit ganska bra på att spåra faktiskt men har inte riktigt rett ut det här med bakspår osv ordentligt än... :blush:

Hon har ju jagat i hela 8 veckor som drevhund så expert borde hon vara vid det här laget tycker man! :lol:

Lite kul för er att träffa tjejerna igen också!

Ha det och hälsa!!!!

Hade ju varit kanon roligt!!!

Hör bara av dig när du kan så försökea vi sy ihop något. I början av mars ska vi ha en liten till

så då kanske det inte passar så bra men annars är det flexibelt. Vill du/ni slagga över så är ju

det inga problems.

Har ju inte träffat dina töser på ett tag nu å det hade ju varit jätte kul!

Förresten, Novas helsyster är faktiskt viltspårschampion...

Hälsa familjen!