Publicerat Maj 5, 200619 yr ;D Jag är en person på 18 år som går på en jaktskola som heter Vildmarksgymnasiet. Jag har jagat hela mit liv, skjöt min första fågel när jag var 4 år och sköt en vildsvin fredagen 28/4. 8) har skjutet några rå djur i mit liv en hel del fågel. ett tiotal Harar. äger en egen harhund. Bor hemma där vi har tre jakthundar var av två av dom är valpar. Går i samma klass som rifle och Thamslingen här på forumet MVH 30 - 06.
Publicerat Maj 5, 200619 yr Hej på dig du långe-pär Hoppas även du kommer tt trivas här på forumet som man är bänkad på varje rast [glow=red,2,300][/glow] MVH/Jocke
Publicerat Maj 5, 200619 yr Tjenare!!!! Välkommen hit.. kul att se att umgdomarna bara blir fler... mvh
Publicerat Maj 5, 200619 yr ;D Jag är en person på 18 år som går på en jaktskola som heter Vildmarksgymnasiet. Jag har jagat hela mit liv, skjöt min första fågel när jag var 4 år och sköt en vildsvin fredagen 28/4. 8) har skjutet några rå djur i mit liv en hel del fågel. ett tiotal Harar. äger en egen harhund. Bor hemma där vi har tre jakthundar var av två av dom är valpar. Går i samma klass som rifle och Thamslingen här på forumet MVH 30 - 06. ....och var bor Du någonstans då ???
Publicerat Maj 8, 200619 yr ....och var bor Du någonstans då ??? jag bor i Halland i närheten av hylte bruk.
Publicerat Maj 9, 200619 yr ....och var bor Du någonstans då ??? jag bor i Halland i närheten av hylte bruk. Okej!
Publicerat Maj 9, 200619 yr Tjenare!!!!Välkommen hit.. kul att se att umgdomarna bara blir fler... mvh tack så mycket
Publicerat Maj 9, 200619 yr Hej och varmt välkommen hit! Jag hoppas att du kommer att trivas här. Henrik