Publicerat Januari 8, 201214 yr Släkten var på besök igår och då ville morfar titta på pappas gamla hagelbössa som jag ska ta över så såg jag detta... Tänkte att det har något med trångborrning att göra men jag vet dock inte vilka storlekar dom betyder Tänkte typ 4 stjärnor=cylinder och 3 stjärnor=trekvarts... Edit: menar givetvis "kvarts" och inte trekvarts!!! Så kom gärna med förslag för jag verkligen ingen aning Tack på förhand!
Publicerat Januari 8, 201214 yr Det visar hur många djur som är tjuvskjutna med respektive pipa! Jag får det till 1/4 och 1/2 choke i min värld men gamla SBS är inte min gebit och överlåter till pmt att bejaka det svaret eller dementera med korrekt svar.
Publicerat Januari 8, 201214 yr Författare Det visar hur många djur som är tjuvskjutna med respektive pipa! HAHA tror du det kan va så illa Tack så mycket pmt Fanns lite intressant läsning där!! Wizard: Alldeles riktigt med 1/4 & 1/2
Publicerat Januari 9, 201214 yr ....Alldeles riktigt med 1/4 & 1/2 * full choke, sedan är det delar av full man räknar... Och då blir **** 1/4 och cylinder änne mer "o-choke" dvs *****. Minns man bara det kan man enkelt gaffla in 1/2 och 3/4. /T
Publicerat Januari 9, 201214 yr Författare * full choke, sedan är det delar av full man räknar... Och då blir **** 1/4 och cylinder änne mer "o-choke" dvs *****. Minns man bara det kan man enkelt gaffla in 1/2 och 3/4. /T Jo men man ska ju komma ihåg det också