Publicerat Januari 8, 201214 yr Hej! Hur jag än försöker så lyckas jag inte ladda upp något foto / avatar, det slutar alltid med "failed to set new photo" Jag har provat med stora som små bilder. Vad är hemligheten? Mvh Cris
Publicerat Januari 8, 201214 yr Hej! Hur jag än försöker så lyckas jag inte ladda upp något foto / avatar, det slutar alltid med "failed to set new photo" Jag har provat med stora som små bilder. Vad är hemligheten? Mvh Cris Det här dyker upp ibland och oftast är det fel på bildformatet eller att filändelsen är felaktig. ( t ex bild.jpeg eller bild.JPG, det skall i det här fallet heta bild.jpg) Exakt vad är ditt filnamn som du försöker använda? Hur stor är filen?
Publicerat Januari 8, 201214 yr Författare Hej, Filen heter: Foto0081.jpg storleken är: 135 K det som händer när jag försöker ladda upp den är att den laddar ett tag för att sedan säga "Failed to set new photo", ingen vidare information visas. Mvh Cris
Publicerat Januari 8, 201214 yr Det låter som att den är på tok för stor! En avatarbild ligger i snitt på under 5 kb...
Publicerat Januari 8, 201214 yr Författare Helt klart var bilderna för stora, lyckades få ner den till 18 K och då funkade det direkt! Tydligen är datorer fortfarande inte min starkaste sida... Går det att skriva in hur stora bilderna max kan vara? tänkte för framtida användare.. Nåväl, tack för hjälpen! Mvh Cris
Publicerat Januari 8, 201214 yr Går det att skriva in hur stora bilderna max kan vara? tänkte för framtida användare.. Vi hade det innan men vi har precis uppgraderat mjukvaran på forumet och alla översättningar måste göras om eftersom våra templates har ändrats. Det är också anledningen till att det finns lite engelska uttryck kvar i forumet men vi tar det pö om pö för det är måååååååånga timmars jobb bakom detta... Med andra ord, det kommer inom kort
Publicerat Januari 8, 201214 yr Författare Ni gör ett jävligt bra jobb med detta forum! Ni ska ha tack!! Mvh Cris