Publicerat Maj 5, 200620 yr Hej grabbar ! Sitter här och funderar hur man skall göra pappers arbetet vid ett kaliberbyte med ett befintligt vapen . Är det den vanliga licens blanketten man ska ha och hur fyller man i då ??? . Vanliga köp och sälj ansökningar klarar jag i sömnen Inte så lätt detta när man inte pipat om förut , behöver HJÄLP ;D Mvh/ 6mm rem
Publicerat Maj 5, 200620 yr Hej grabbar !Sitter här och funderar hur man skall göra pappers arbetet vid ett kaliberbyte med ett befintligt vapen . Är det den vanliga licens blanketten man ska ha och hur fyller man i då ??? . Vanliga köp och sälj ansökningar klarar jag i sömnen Inte så lätt detta när man inte pipat om förut , behöver HJÄLP ;D Mvh/ 6mm rem Jag har för mig att det är den som ska anv. och att man ge dom en liten skriftlig redogörelse. Jag hoppas att Du har bra författarkunskaper när Du plintar ner Din berättelse till Licenstanten.
Publicerat Maj 8, 200620 yr Använd den vanliga blanketten och på överlåtare skriver du EGET INNEHAV. Sedan skadar det inte med en redogörelse för vad du ska göra. Vill du inte skrota gamla pipan skriver du bara en ansökan på en ny pipa och inget annat.
Publicerat Maj 8, 200620 yr Författare Använd den vanliga blanketten och på överlåtare skriver du EGET INNEHAV. Sedan skadar det inte med en redogörelse för vad du ska göra. Vill du inte skrota gamla pipan skriver du bara en ansökan på en ny pipa och inget annat. MYCKET TACK ;D MVH/ 6mm rem
Publicerat Maj 8, 200620 yr Författare Vilken kaliber blir det på bössan nu då?Blir det nått kul? MVH/Jocke Klart som korvspad att det blir något kul en riktigt manlig sak och att jag väntar på min 6mm remington med en ny 6mm pipa samtidigt gör att jag håller på att bli tokig på köpet Mvh/ 6mm rem