Publicerat Januari 10, 201214 yr Efter att ha läst å skrivit lite i forumet så tänkte jag det är dags att presentera mig ordentligt. Jag är ett nyligen fyllda 37 årigt asfaltsbarn bosatt i Solna som på senare tid har börjat intresserat mig för djur & natur. Jag håller på att plocka min jägarlicens och ser fram emot att få komma ut på jakten snart. Eftersom jag är ett asfaltsbarn så har jag inte så många kopplingar till jakt så alla tips på hur man kommer igång och kommer ut uppskattas vänligt. Finns det jaktlag/jägare i närheten av Sthlm som tar emot nybörjare?
Publicerat Januari 10, 201214 yr välkommen hit... jägareförbundet har ute i bogesund en del jakter....även söder om stan också.....
Publicerat Januari 10, 201214 yr Författare Glömde också att säga att jag har redan hunnit göra lite affärer med några forummedlemmar. Man är ju lite pryltorsk
Publicerat Januari 10, 201214 yr Förutom den fula avataren är du varmt välkommen :-) Vem är inte pryltorsk liksom?
Publicerat Januari 10, 201214 yr Författare Förutom den fula avataren är du varmt välkommen :-) Vem är inte pryltorsk liksom? Man väljer sina hobbys efter hur mycket prylar det är, jag spelar golf också
Publicerat Januari 10, 201214 yr Förutom den fula avataren är du varmt välkommen :-) Vem är inte pryltorsk liksom? + 1