Publicerat Januari 13, 201214 yr Har sett en del filmer när han använder en skinnpåse fäst vid bältet som han förvarar skott i. Är det någon som vet vart man kan få tag på en sådan? det närmsta jag kommit är talkpåsar som klättrare använder. kanske skulle funka med en sån med, vad tror ni?
Publicerat Januari 13, 201214 yr Det finns flera varianter på dessa och man kan köpa dem i vilken vapenaffär i England som helst. Jag föredrar de som är gjorda i nylon/syntetmaterial men det är för att de tål vätan bättre. Här är ett exempel som är stylad för jakt: http://www.shotgun-store.co.uk/napier-3064-cartridge-pouch-std-1602-p.asp Det finns även de som är mer stylade för sporting...
Publicerat Januari 13, 201214 yr Går nog att få tag på i Svedala också. Det är flera på klubben som kör med liknande varianter och det finns säkert butiker här hemma som har dom i sortimanget. //F
Publicerat Januari 13, 201214 yr Författare Klockrent, tackar för det. Känns smidigt om man inte vill ha på sig västen varje gång man e på banan eller om man bara ska skjuta duvor hemma..
Publicerat Januari 13, 201214 yr Ahhh.. Ungefär som en mag dump-ficka! Möpen i mig har talat. Sent from my iPhone using Tapatalk