Publicerat Januari 13, 201214 yr Författare Hahah..... coolt Lär inte hamna på min båge men en då inte på min heller
Publicerat Januari 17, 201214 yr Frågan är ju om en Iphone är skottfast och hur länge telefonen håller för de vibrationer som trots allt blir varje gång du släpper strängen? Helt klart en intressant grej. Vi kommer förmodligen att se mer av dessa prylar på bågarna framöver. Ett liknande sikte med bra ljusvärde för att användas i skymning vore önskvärt. Frågan är ju om man då inte väljer en bössa med ljusstarkt sikte och belyst punkt?
Publicerat Januari 17, 201214 yr Frågan är ju om en Iphone är skottfast och hur länge telefonen håller för de vibrationer som trots allt blir varje gång du släpper strängen? Helt klart en intressant grej. Vi kommer förmodligen att se mer av dessa prylar på bågarna framöver. Ett liknande sikte med bra ljusvärde för att användas i skymning vore önskvärt. Frågan är ju om man då inte väljer en bössa med ljusstarkt sikte och belyst punkt? Jag tror att det snart kommer sikten med innbyggd kamera däremot, känns så i alla fall. och vill man verkligen spåna vidare är det inte helt omöjligt med en kamera i stället för siktet och glasögon med H.U.D torde funka även på en bössa. Säger inte att det är nått jag vill ha men blir inte förvånad om de inte uppfinner det bara.
Publicerat Januari 17, 201214 yr säker jäkligt kul o prova.. tills man står där med dröm bocken i sikte o det ringer i telefonen ..
Publicerat Januari 17, 201214 yr Jag tror att det snart kommer sikten med innbyggd kamera däremot, känns så i alla fall. och vill man verkligen spåna vidare är det inte helt omöjligt med en kamera i stället för siktet och glasögon med H.U.D torde funka även på en bössa. Säger inte att det är nått jag vill ha men blir inte förvånad om de inte uppfinner det bara. känner du till usas "land warrior" projekt ? där har man en kamera monterad på vapnet som är kopplad till en skärm som man har framför ena ögat