Publicerat Januari 14, 201214 yr Hej. Tänkte dela med mig av en liten film jag och kompisen filmat under några jakter. http://www.youtube.com/user/almespang
Publicerat Januari 16, 201214 yr Fantastisk bra filmat. Bättre scener och kvalitet än många jaktfilmer man sett. Har haft norrbottenspets förut. Längtar tillbaka till denna jakt...
Publicerat Januari 16, 201214 yr Mycket trevlig film må jag säga. Kul att se en gammal kullebo medverka också. Vad har du använt för kamera?
Publicerat Januari 16, 201214 yr Ja jag tittade också på filmerna riktigt fina dom var mycket bra gjorda. Mvh Fredrik
Publicerat Januari 16, 201214 yr Författare Tack och roligt att ni tyckte om den Kameran är kompisens panasonic hdc-sd60. Sent from my GT-S5690 using Tapatalk
Publicerat Januari 19, 201214 yr Författare Markerna kan man inte klaga på, gå timme efter timme i urskog Först och främst ska jag inhandla egen kamera sen får vi se vad det blir. Sent from my GT-S5690 using Tapatalk
Publicerat Januari 19, 201214 yr Kanon! Hur bråttom är det fram på "ståndet"? Är det bättre att avvakta lite? /Må
Publicerat Januari 19, 201214 yr Författare Jag brukar vänta minst 5 min innan jag börjar smyga. Är det tjäder och den suttit 5 min brukar den sitta tills man skjuter eller skrämmer. Så man behöver inte ha bråttom om hunden håller i, med en unghund kan det vara lite mer bråttom så den inte lessnar och lämnar.
Publicerat Januari 19, 201214 yr Tja,kanon filmer! Bra gjort,grym kvalite och stadiga scener. Lägg gärna upp fler //Lars.