Publicerat Januari 19, 201214 yr Hallå där! Som ni kanske märkt har jag inte varit så aktiv här på senaste tiden! Eller rättare sagt två åren ungefär! Jaktintresset och intresset för vapen har svalnat då jag fått andra intressen, tyvärr! Funderar därför på att avveckla min vapengarderob och skulle vara tacksam om man kunde få lite hjälp med lite priser om man ska sälja bössorna LTR-en tänker jag sälja med Leupolds qr-bas och ringar samt en Zeiss jena 3-12x56. Bra skick på både bössa och sikte. Siktet är gammalt och har nåt klarlackssläpp men inget iögonfallande. Sen har jag köpt på mig en grymt fin Sako Vixen 222 Remington också. Bössan har gått ungefär 30 skott sen ny och det syns på den! Har låga originalringar men kikaren är inte mycket att skryta med! Vore tacksam för svar! Fridens Mvh Micke!
Publicerat Januari 19, 201214 yr Vixen tror jag du borde få nästan 5 för, kanske mer. Trodde Agge köpte den? Lorenz va? Mvh!
Publicerat Januari 19, 201214 yr Författare ok Nej det är inte lorenz gamla bössa. Den här kommer också från harg men har svårt att tro att den har varit ute i skogen farsgubben köpte sin av lorenz däremot:) mvh!
Publicerat Januari 19, 201214 yr Författare jo maddog så är det förmodligen:) frågan är vad som är rimligt? Mvh!
Publicerat Januari 19, 201214 yr Ok det fanns två Vixen som snurrat alltså, vet att pappskallen...ehh pappsen menar jag köpte en med för kaffepengar! Vi är på G att köra och hälsa på er igen tyckte jag det lät som hemma. Mvh!
Publicerat Januari 19, 201214 yr LTR:en med QR-basen borde väl inbringa ca 7 papp. För visst är det en "gammal" med gamla trycket va? Zeiss Jena? Ståltub? 5 papp kanske.. /Må
Publicerat Januari 21, 201214 yr Författare LTR:en med QR-basen borde väl inbringa ca 7 papp. För visst är det en "gammal" med gamla trycket va? Zeiss Jena? Ståltub? 5 papp kanske.. /Må Japp det är modellen med gamla trycket! Jag vet inte om det är ståltub Tror det nästan är lättmetall! Mvh!