Publicerat Maj 8, 200620 yr ??? Jag har en Luzernstövare som nu detta halvåret har börjat må dåligt. han är lös i avföringen, och i bland inehåller det blod. han var mager ett tag men börja nu att bli fetare. jag motionerar honom varje dag. MVH 30 - 06 ???
Publicerat Maj 9, 200620 yr Hej hoppas att hunden blir bra så fort som möjligt ::)synd att våra fyrbenta vänner inte kan tala. hälsa din fyrbenta vän från mig MVH.LO
Publicerat Maj 9, 200620 yr Hej hoppas att hunden blir bra så fort som möjligt ::)synd att våra fyrbenta vänner inte kan tala. hälsa din fyrbenta vän från mig MVH.LO Ja det ska jag göra. tack för uppmarksamheten om detta stora problem
Publicerat Maj 9, 200620 yr Låter inte bra det där, lite allergi varning, vad ger du för foder? en standard åtgärd brukar vara att fasta hunden ett dygn utan mat, bara vatten, dygn 2 risavkok, dygn 3 risavkok med lite ris, dygn 4 mera ris och dygn 5 risavkok, ris samt lite foder, ökas varje dygn tills full foder giva är uppnådd. Kvarstår problemet eller återkommer när fodret blandas in så är det med stor sannolikhet fodret som är boven och ett foder byte till allergianpassat foder motiverat. Men possitivt är att han ökar i vikt och har aptit, vi får hoppas att veterinären hittar vad som är felet,............ keep us posted please
Publicerat Maj 9, 200620 yr Låt magen vila och följ Alfies råd, vad ger du för foder? hur gammal är hunden och när avmaskade du honom senast?
Publicerat Januari 1, 200719 yr Jag hoppas att du har honom väl försäkrad. Tyvärr så kan sånna undersökningar bli riktigt dyra. Håller tummarna för att det går bra för din hund.