Publicerat Januari 22, 201214 yr Polarn sköt för en timme sedan en gris på en av våra åtlar. Vi hade planerat att jag skulle komma och lösa av honom vid 21.30, för grisarna har varit där både mellan 19-20 och lite senare, runt 23. Han hävdar att dessa tre som var framme har inte setts där tidigare. Det är ett gäng om 7-8 stora och en ensam stor bjässe som har fastnat på bild nu sedan tjälen slog in. Frågan är om det är någon idé att åka ut? Är ju en fin kväll med lite vitt på backen och inte allt för kallt. Polarn släpade bort sin gris på en gång och tog inte ut på platsen. Vad tror ni? mvh/Må
Publicerat Januari 22, 201214 yr Jag har varit med om att det har skjutits gris och att det senare på natten kommit ut andra grisar så det kan absolut löna sig. Bara att testa. Mvh Fredrik
Publicerat Januari 22, 201214 yr Författare Vad har du att förlora? Mvh Cris Nån liter bensin... Jag har varit med om att det har skjutits gris och att det senare på natten kommit ut andra grisar så det kan absolut löna sig. Bara att testa. Mvh Fredrik Det blir nog så. Vore kul att nypa två på samma åtel, samma kväll.. /Må