Publicerat Januari 26, 201214 yr Jag är en 34-årig exjämte som numera bor i villa i Stockholm med sambo och två små grabbar och arbetar i Västmanland. Har alltid haft ett rejält friluftsintresse, men tretton år i Sthlm har satt sina spår och i höstas tänkte jag att en jägarexamen skulle vara ett bra steg för att hitta tillbaka ut i friska luften igen. Jag har hunnit med en jakt i Jämtland än så länge, men siktar på att hitta en bra lösning närmare Sthlm på sikt. Efter höstens jägarexamen har jag hängt här på forumet, läst, funderat och det började helt klart bli dags för en presentation.
Publicerat Januari 27, 201214 yr Då är vi nästan grannar! Jag bor i Solna. Letar också efter nån bra lösning på jakt runt Sthlm. Välkommen!
Publicerat Januari 27, 201214 yr Författare Då är vi nästan grannar! Jag bor i Solna. Letar också efter nån bra lösning på jakt runt Sthlm. Välkommen! Ah, trevligt med grannar :-) Det verkar inte vara helt enkelt att hitta något här nere, men man får leta vidare helt enkelt.
Publicerat Januari 27, 201214 yr Författare Välkommen Tack, hittade till din blogg tidigare (via forumet) och den ligger numera bland bokmärkena.
Publicerat Januari 28, 201214 yr Ah, trevligt med grannar :-) Det verkar inte vara helt enkelt att hitta något här nere, men man får leta vidare helt enkelt. Jag är ju nybörjare så jag kommer att köra lite dagsjakter på gålö och bogesund. Hoppas det kan vara nått. Annars är det rätt dyrt att hitta ett jaktlag runt sthlmsområdet. Money talks!