Publicerat Januari 30, 201214 yr Hej, Jag är på jakt efter klövar till min viltspårsträning. Ska börja nu med min valp men det är svårt att hitta klövar. Är det någon som vet vart jag kan vända mig eller har och vill sälja? /Karolina
Publicerat Januari 30, 201214 yr Författare vart i landet finns du? Hej! Jag bor i Norrköping, Östergötland!
Publicerat Januari 30, 201214 yr Kanske kan få tag på två/fyra klövar idag. Svårt att få dem till dig bara. Bor i kronoberg/växjö.
Publicerat Januari 30, 201214 yr Jag har 2 rådjur hänger i kylen om du vill ha klövarna. Finns utanför vadstena
Publicerat Januari 30, 201214 yr jag har nog ett par älg-klövar liggandes i frysen, bor dock 10 mil norr om stockholm, längs kusten ( väddö ).
Publicerat Januari 30, 201214 yr har en stor älgklöv från kviga uppspikad på väggen från älg jakten bor några mil utanför Växjö så lite svårt att ge dig
Publicerat Januari 30, 201214 yr Författare Jag har 2 rådjur hänger i kylen om du vill ha klövarna. Finns utanför vadstena Hej! Vart utanför Vadstena? Jag vill gärna ha klövarna fast det är en bit att åka. Pris? Tack så mycket! / Karolina
Publicerat Januari 30, 201214 yr Författare Hur många behöver du? Mvh. Putte Hej! Jag försöker samla på mig lite klövar så det finns i frysen så mer eller mindre, jag tar det jag får tag på! Målet är att avlägga viltspårsprov. / Karolina
Publicerat Januari 30, 201214 yr Författare fast den kanske är för gammal ? nu Om den har hängt på väggen så är den nog lite gammal tyvärr.
Publicerat Januari 30, 201214 yr Det hänger 2 vildsvin i slakteriet med klövarna kvar 2mil öster om stan :-) " Kolmården" o vi ska jaga mer idag så det blir kanske fler om det är intressant ?
Publicerat Januari 31, 201214 yr Författare Det hänger 2 vildsvin i slakteriet med klövarna kvar 2mil öster om stan :-) " Kolmården" o vi ska jaga mer idag så det blir kanske fler om det är intressant ? Nära och bra, jag är mycket intresserad! Meddela mig angående pris samt när jag kan hämta klövarna Hoppas ni får en lyckad jaktdag!
Publicerat Januari 31, 201214 yr Nu finns det klövar efter en kronhind också :-) Vi hade en fin dag i skogen med mycket vilt i såterna :-) Ska jobba i morgon men du når mig lättast på mob nr 0733 708804 efter 16.00
Publicerat Januari 31, 201214 yr Författare Nu finns det klövar efter en kronhind också :-) Vi hade en fin dag i skogen med mycket vilt i såterna :-) Ska jobba i morgon men du når mig lättast på mob nr 0733 708804 efter 16.00 Härligt! Då kontaktar jag dig imorgon så får vi bestämma hur vi ska gå till väga