Publicerat Januari 31, 201214 yr hej, vart i södra eller "svenska" regionen köper man dem billigt? tackar tacka! /Kalle
Publicerat Januari 31, 201214 yr Ingenstans! (om du menar billigt... hehe...) Jag köper mina för 8.60 st och då ligger de i askar om 10 patroner. (men jag vill minnas att de har gått upp till 9.40 eller något i den stilen... Om de fortfarande tillverkas i någon större serie vet jag ej för jag kan inte hitta dem på Gyttorps hemsida... De finns på Kjell Sport i Sjöbo men köp inte alla om det nu är så att de inte tillverkas längre Tippar på att Gyttorp Gås 36g kan vara en motsvarande produkt men det skall jag inte svära på...
Publicerat Januari 31, 201214 yr Författare Ingenstans! (om du menar billigt... hehe...) Jag köper mina för 8.60 st och då ligger de i askar om 10 patroner. (men jag vill minnas att de har gått upp till 9.40 eller något i den stilen... Om de fortfarande tillverkas i någon större serie vet jag ej för jag kan inte hitta dem på Gyttorps hemsida... De finns på Kjell Sport i Sjöbo men köp inte alla om det nu är så att de inte tillverkas längre Tippar på att Gyttorp Gås 36g kan vara en motsvarande produkt men det skall jag inte svära på... Hehe, hittade inte den så det förklarar allés. Jag ska prova sitt sen märker jag..
Publicerat April 13, 201214 yr Jag och fassan använder Gafabs 36:or nickel men det är us 3 och de fungerar kanon, han köpte en hel pall för 20 år sedan vet ej ifall de tillverkas längre.
Publicerat April 13, 201214 yr GAFAB har lagt ner den pluggen dessvärre... (fast de var skit på slutet) Nu är det Gyttorp fulplugg som laddas och de gör mer skada om man kastar patronerna i stället för att skjuta dem... Det går med högre hastighet i alla fall