Publicerat Februari 3, 201214 yr Min bror ställer sin Karelare Pekka så han hoppas han att det bli ett pris har inte koll på vilket som behövs då blir Pekka utställnings champion. Är redan jakt champion bra jobbat av en hund på 2,5 år. Lasse
Publicerat Februari 5, 201214 yr Författare Ska inte dit. Har planerat att åka på Torne utstälningen. Då ses vi nog där istället.
Publicerat Februari 6, 201214 yr Kom inte hit, här är nog med dårar som det är . Kallt som i Ulvagraven i bollhallen är det också .
Publicerat Februari 6, 201214 yr Författare Kom inte hit, här är nog med dårar som det är . Kallt som i Ulvagraven i bollhallen är det också . Kan fan inte va värre än ridhuset i Åseda, det måste va en lämning från senaste istiden.
Publicerat Februari 6, 201214 yr Författare Får man vara med,min hund jagar älg. Har inte så mycket med det att göra, min hade fått va med och hon jagar inte älg.
Publicerat Februari 7, 201214 yr Kom inte hit, här är nog med dårar som det är . Kallt som i Ulvagraven i bollhallen är det också . Haha, jasså är det dårar där utåt ja det brukar va lite kyligt i den hallen
Publicerat Februari 10, 201214 yr vart finns infon om detta? hur dags är det? tänkte jaga räv på morgonen och träning på kvällen...
Publicerat Februari 10, 201214 yr Författare vart finns infon om detta? hur dags är det? tänkte jaga räv på morgonen och träning på kvällen... Info finns på SSÄK:s hemsida. Bedömningen börjar kl 9.00.
Publicerat Februari 10, 201214 yr Författare Ne inte hemma nu, får bli Torne istället så mej slipper ni Det tackar vi för.
Publicerat Februari 10, 201214 yr Författare Moheda är inte stort nog för oss båda Hur fan ska det då gå i Torne om inte Moheda är stort nog.
Publicerat Februari 11, 201214 yr Hur fan ska det då gå i Torne om inte Moheda är stort nog. Säg en tid å plats så gör vi upp innan tävlingen
Publicerat Februari 12, 201214 yr Författare Mycket hundar och lång tid tog det. Var en Hälleforshane som blev BIS. I min ras var det bara fyra hundar. Tre rätt bra och en för hög rätt dåligt hane. Tror inte jag träffade på någon härifrån. Ja förutom Mekus, men han har ju aldrig räknats. Redigerad Februari 12, 201214 yr med Musköt
Publicerat Februari 12, 201214 yr Jag var där och spanade in lite fina gråhundar. Fanns även en och annan fin laika
Publicerat Februari 12, 201214 yr Författare Jag var där och spanade in lite fina gråhundar. Fanns även en och annan fin laika Var ju synd jag inte visste det. Var inte så mycket vid gråhundsringen. Så det var väl den rasen jag hade sämst koll på idag. Visst var där några bra laikor, framförallt östtiken som blev BIR gillade jag.
Publicerat Februari 13, 201214 yr Kunde tyvärr inte haka på då magsjuka huserar i familjen jag har klarat mig hittills. Med för broderns Karelare gick det bra han blev SEDUCH