Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Desperata handlingar

Featured Replies

Publicerat

Suck..

Publicerat

Suck..

Dubbel suck till och med :(

Publicerat

Dubbel suck till och med :(

...och här också! :(

Publicerat

Man kan väl tända lampan på rödpunkten som stöd denna dagen ;)

Skämt åsido men den har cirkusen har spårat ur å det kraftigaste och jag fattar inte vart "mänskligheten" är på väg... Intelligensnivån sjunker nästan lika snabbt som verklighetsuppfattningen. <_<

Visst skall vi värna om djuren men skall vi främja ett djur på alla andra djurs bekostnad? Jag tycker verkligen inte det.

Tänk om vi hägnade in alla våra jaktmarker och skyltade privat mark för att stoppa utomstående. Markerna utanför skulle snabbt bli djurfria med undantag för de som inte har några fiender och då skulle de få se vad deras experiment handlar om. Eftersom vi då skulle sluta stödutfodra och viltvårda utanför hägnen skulle rovdjuren snabbt få börja leta alternativ föda och vad det skulle bli kan vi bara sia om men jag skulle inte lämna några barn på dagis i alla fall! Visst är det ett extremt exempel jag tar upp men inte alls omöjligt!

Nej, hade jag pengarna så skulle jag hägna in 100ha någonstans och skapa mitt eget natur-Mekkah där obehöriga ej har tillträde och där jag kan strosa omkring och plocka svamp medans jag blir iaktagen av diverse ståtliga djur. Behöver jag nämna att det skulle vara fritt från vissa djurarter som inte hör hemma i den biotopen ;)

Nej, jag tänder mitt "ljus" till stöd för de som är drabbade av vargen i stället!

Härmed utropar jag den 5:e Februari till Röda prickens dag! :D

reddot.png

ps. Bilden hittar ni här "arrendegarden.se/jakt/reddot.png" som symbol denna dagen!

Publicerat

post-144-0-38105400-1328388853.png

Ett mycket bra initiativ Wizard! :wub:

Jag hakar på! :)

Publicerat

Skämt åsido men den har cirkusen har spårat ur å det kraftigaste och jag fattar inte vart "mänskligheten" är på väg... Intelligensnivån sjunker nästan lika snabbt som verklighetsuppfattningen. <_<

Visst skall vi värna om djuren men skall vi främja ett djur på alla andra djurs bekostnad? Jag tycker verkligen inte det.

Nej, jag tänder mitt "ljus" till stöd för de som är drabbade av vargen i stället!

Härmed utropar jag den 5:e Februari till Röda prickens dag! :D

reddot.png

Det är så att jag börjar bli mörkrädd för "mänskligheten" :blink:

Har Darwins princip slutat att fungera?

Dessa stollar värnar inte om djuren, det gör vi jägare. Dom värnar bara om sin fantasi fabel om balans i skog och mark.

post-1357-0-84234100-1328389277.png

ps: Men för h...... Wizard lämna riktiga länkar så att jag fattar, fick ju kopiera din prick

Publicerat

ps: Men för h...... Wizard lämna riktiga länkar så att jag fattar, fick ju kopiera din prick

Då visar den oftast bilden i stället men så här då:

http://arrendegarden.se/jakt/reddot.png

Publicerat

Det är så att jag börjar bli mörkrädd för "mänskligheten" :blink:

Har Darwins princip slutat att fungera?

Dessa stollar värnar inte om djuren, det gör vi jägare. Dom värnar bara om sin fantasi fabel om balans i skog och mark.

post-1357-0-84234100-1328389277.png

Det var inga problem med länken Edsvalla!

Frågan är vad gjorde du eftersom den inte fungerade??? :lol:;):P

Publicerat

rolig grej wizard :)