Publicerat Februari 6, 201214 yr Jag har monterat en eftersöks lampa uppe på mitt kikarsikte eftersom jag har läst att man inte skall fästa något på pipan. Kan det vara så att träffläget ändrar sig nu när jag har satt fast fästet till lampan runt kikarsiktet??
Publicerat Februari 6, 201214 yr Enklaste sättet att få veta är ju att provskjuta. Allt annat är ju ändå bara spekulationer.
Publicerat Februari 6, 201214 yr Författare Du är inte dum du men nu är det så att det är mitt i natten och jag tänkte mer att det kanske är någon mer som har monterat lampa på siktet som jag har gjort och vad resultatet har blivit för dem...
Publicerat Februari 7, 201214 yr Du är inte dum du men nu är det så att det är mitt i natten och jag tänkte mer att det kanske är någon mer som har monterat lampa på siktet som jag har gjort och vad resultatet har blivit för dem... Jeg har min lampe på kiget der er ingen ændringer,men spar ikke et par prøveskud det kan også gøres om dagen,prøveskyd altid om du er i usikker om noget . kalle.
Publicerat Februari 7, 201214 yr Du har ju lampan monterad.. går väl utmärkt att provskjuta mitt i natten då