Publicerat Februari 9, 201214 yr Hej. någon som känner till varumärket Konus. erfarenhet, matchar priset på kvalitet? ska det bli mitt förste kikarsikte? ? Mvh Jens
Publicerat Februari 9, 201214 yr Vad gäller kikarsikten gäller i hög grad att du får vad du betalar för. Tråkigt att börja din jaktbana med ett skitsikte. Kom ihåg...'if you buy quality you only cry once' Att betala åtskilliga tusenlappar för ett kinasikte kan väl i bästa fall betraktas som lite 'oklokt'
Publicerat Februari 9, 201214 yr Författare Tack. Jeg har blivit rekommenderet en sikta som har belyst kryds, inte dot. vem gör det.?
Publicerat Februari 9, 201214 yr Tack. Jeg har blivit rekommenderet en sikta som har belyst kryds, inte dot. vem gör det.? jag hade ett belyst kors på en kikare jag hade för nattlig jakt ett tag. Upplevde den som mer bländande än "dot".
Publicerat Februari 9, 201214 yr Konuspro är ett mellanpris-sikte ej att förväxlas med Konus för de ligger absolut i samma klass som all annan Kinajunk. Jag har testat lite olika Konuspro M30 sikten och ett av dessa var ett måndagsexemplar men det visade sig på en gång och när jag fick ett nytt så var det frid och fröjd igen. Jag hade fortfarande satsat på begagnat med samma pengar men de är inte skräp, inte alls. Står det enbart Konus på siktet, byt riktning och vandra vidare!
Publicerat Februari 13, 201214 yr Författare Tack for den bra feedback. Har kollat och det var et konuspro sikta jeg har tittat på. Jag får fundera Hvad jeg ska köpa. Mvh Jens
Publicerat Maj 20, 201510 yr tjena all jägare angående detta ni skriver om konus kikarsikten att det är skit jag håller inte med om detta jag har ett 3-9x50 belyst på min 9.3a o jag har inte haft några problem med detta har skjutit en hel del grisar med detta sikte o det har funkat bra jag är helnöjd med detta bra ljusinsläpp är det också o fin skärpa. en nöjd jägare