Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hetaste namnet till Lansdhövdingposten i Norrbotten är en MP

Featured Replies

Publicerat

Nä dra åt helvete. Den jävla dåren vill då inte jag ha. Då emigrerar jag hellre till ryska tundran. Blir förbannad bara jag ser fanskapet :angry: Har man inget att säga till om sånt? Hur väljs dom egentligen?

Publicerat
  • Författare

Nä dra åt helvete. Den jävla dåren vill då inte jag ha. Då emigrerar jag hellre till ryska tundran. Blir förbannad bara jag ser fanskapet :angry: Har man inget att säga till om sånt? Hur väljs dom egentligen?

Det räcker att man ser karln efter golfbanan på somrarna när man är ute med huden och promenerar. :angry:

Vi får starta ett uppror Mats!

Dom utses väl av regering/riksdag.

Jag hoppas att Reinfeltd & co tänker mer än en gång innan dom fattar det beslutet.

Publicerat

Man får väl be en stilla bön........ :angry:

Publicerat
  • Författare

Man får väl be en stilla bön........ :angry:

Ja, vi får väl göra det! :angry:

Publicerat

Då får vi väl Maria Wetterstrand i Västerbotten då :angry: Hoppas verkligen att ni slipper den där Eriksson som Landshövding.

Publicerat

Då blir det svårt för nya industrier här uppe. Urk.

Publicerat
  • Författare

Då får vi väl Maria Wetterstrand i Västerbotten då :angry: Hoppas verkligen att ni slipper den där Eriksson som Landshövding.

Henne och Peter kan dom få behålla neråt i landet.

Ja, det får vi verkligen göra.

Publicerat
  • Författare

Då blir det svårt för nya industrier här uppe. Urk.

Ja, det kommer det verkligen att bli. :angry:

Publicerat

..men var det inte fjanten Peter som fick till Botniabanan genom att deala med sossarna på 90-talet? Det är väl bra för er i norrland?

Publicerat

Håller ni på er till Ohly eller Juholt ;) ?

Publicerat

..men var det inte fjanten Peter som fick till Botniabanan genom att deala med sossarna på 90-talet? Det är väl bra för er i norrland?

Ja säkert bland det bättre,dubbel så dyr och inte fullt igång ännu.

Publicerat

Han var inte så poppis i omröstningen på tidningen, övriga kandidater var väl inte så roliga Maud var väl den man kunde tänka sig!

Publicerat
  • Författare

Hur långt har den kommit? Inte till Norrbotten ännu. Dom är väl nere i Västerbotten/ Västernorrland någonstans tror jag.

Publicerat
  • Författare

Eskil Erlandsson ;):lol:

Publicerat

Hur långt har den kommit? Inte till Norrbotten ännu. Dom är väl nere i Västerbotten/ Västernorrland någonstans tror jag.

Umeå-ö-vik går den ibland,säkert väl investerat..

Publicerat
  • Författare

Umeå-ö-vik går den ibland,säkert väl investerat..

Ja, verkligen!

Publicerat

Det var bättre att plöja ner miljarder till banverket på en värdelös bottniabana ,, Än att naturvårdsverket hade fått dom <_<

Publicerat
  • Författare

Det var bättre att plöja ner miljarder till banverket på en värdelös bottniabana ,, Än att naturvårdsverket hade fått dom <_<

Det hade varit bättre att dom hade satsat på ordentliga maskiner till snöröjning på järnvägen alt. dubbelspår.

Publicerat

Håller ni på er till Ohly eller Juholt ;) ?

Nej ingen av dessa två herrar. Har min kandidat till Västerbotten men , den personen är inte omtyckt av vissa i AC län.

Publicerat

Det behöver inte bli helt illa. Det finns landshövdingar som gått ifrån sitt gamla partis doktriner rätt ordentligt när de blivit varma i stolen och insett sin roll, för landshövdingsrollen skiljer sig rätt ordentligt från den i riksdagen.

Ni minns väl MPs Marianne Samuelsson och hennes fadäs på Gotland? http://sv.wikipedia....anne_Samuelsson :blink:

Publicerat

Han får bli hur bra hövding som helst, skiter jag i. Tål inte se idioten.

Publicerat

Ja säkert bland det bättre,dubbel så dyr och inte fullt igång ännu.

Måsåvara, men ändå betydligt bättre jobbat än med Hallandsåstunneln.... :huh:

Publicerat

Måsåvara, men ändå betydligt bättre jobbat än med Hallandsåstunneln.... :huh:

26 miljader skäl för oss att inte tycka detta var klokt,men hallandsåsen är på väg att komma som god 2a!