Publicerat Februari 21, 201214 yr Är nog inte detta. Men en jäkligt STOR huggare jag just gjort. Den är gjord i 6 mm 5160. Lägnden på hela är: 460 mm Bredden är:60 mm Med skaft i svart canvasmicarta. Seved
Publicerat Februari 21, 201214 yr Författare du har ingen förkärlek till huggare va? Nej inte jag inte ha ha. Ska förresten härda din snart, lessen att det tar tid. Men jag har så mycket att göra . Seved
Publicerat Februari 21, 201214 yr Helvete vad mycket kärlek du har gjort där Seved den gillar jag som faaaaa bara den
Publicerat Februari 22, 201214 yr Där fick du till en riktig brödkniv till frugan Snyggt ,snyggt! http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat Februari 22, 201214 yr Författare Tack ska ni ha . Kul att ni gillar den. Ha ha ja snacka om brökniv. Men den här ska till Tjörn Seved
Publicerat Februari 22, 201214 yr Tack ska ni ha . Kul att ni gillar den. Ha ha ja snacka om brökniv. Men den här ska till Tjörn Seved Där du ! Då får jag kanske se den hänga på någon Jakt tok på ön då
Publicerat Februari 22, 201214 yr Saglar fortfarande. så mycket kraft o råhet det finns i den.. HÄRLIGT!!! Onkel Zeb...släng dig i brasan. en indian knivslira till den så e de ett packet som heter duga. / Eas med sagel på tröjan
Publicerat Februari 22, 201214 yr Nej inte jag inte ha ha. Ska förresten härda din snart, lessen att det tar tid. Men jag har så mycket att göra . Seved härda min? har jag beställt ett blad?
Publicerat Februari 22, 201214 yr Författare härda min? har jag beställt ett blad? Ha ha sorry, det är jag som är snurrig. Jag blandade ihop namn he he. Seved
Publicerat Februari 22, 201214 yr Författare Huggare är bara förnamnet!! snyggt! J. Ha ha japp, Tjopp tjopp Seved
Publicerat Februari 22, 201214 yr Författare Där du ! Då får jag kanske se den hänga på någon Jakt tok på ön då Jasså är du därifrån Ja då är det inte alls omöjligt. Seved
Publicerat Februari 22, 201214 yr Författare Saglar fortfarande. så mycket kraft o råhet det finns i den.. HÄRLIGT!!! Onkel Zeb...släng dig i brasan. en indian knivslira till den så e de ett packet som heter duga. / Eas med sagel på tröjan Ha ha sagel . Japp ha ha jag har till o med större kniv än han. Ja en tribalslida skulle sitta fint till denna. Men det blir kydex till den. Men jag har en HDB kniv som jag NÅNGÅNG ska göra en tribalslida till. Seved