Publicerat Februari 21, 201214 yr Sidan ser skum ut det är en stor vit fläck på sidan tidigare idag och nu står det 505 Service Unavailable. Sen vill den inte riktigt ladda upp sidan heller. Man måste trycka på uppdatera för att kuna få fram sidan igen.
Publicerat Februari 22, 201214 yr Sidan ser skum ut det är en stor vit fläck på sidan tidigare idag och nu står det 505 Service Unavailable. Sen vill den inte riktigt ladda upp sidan heller. Man måste trycka på uppdatera för att kuna få fram sidan igen. Det gör det här också!
Publicerat Februari 22, 201214 yr Det vita fälltet i toppen på sidan är reklamutrymme och varför sidan inte laddar som den ska. för er har jag inget svar på faktiskt, För mig har den funkat helt som den ska.
Publicerat Februari 22, 201214 yr Det vita fälltet i toppen på sidan är reklamutrymme och varför sidan inte laddar som den ska. för er har jag inget svar på faktiskt, För mig har den funkat helt som den ska. Ok! Sidan laddar som vanligt men det blir ett stort fält när man har loggat in och det är oavsett om det är Google Chrom el. Explore 9.
Publicerat Februari 22, 201214 yr vad är vitsen med ett vitt reklamutrymme om det inte finns nån reklam? galet........