Publicerat Februari 25, 201214 yr Hejsan! Är ny på forumet. Har hållit på med knivslöjd i flera år. Inte i någon massproduktion men ett par knivar om året blir det. Lägger upp ett par bilder på min senaste kniv. Har inte färdigställt någon slida ännu. Blad: Råbert Matsson Skaft: Stabbad masurbjörk // Håkan
Publicerat Februari 26, 201214 yr Ser fint ut, bekväm form och en bra bladdesign för jakten. Ska bli roligt att se slidan!
Publicerat Februari 27, 201214 yr Hej och välkommen till forumet,kniven ser bra ut och är säkert mycket bekväm. http://jeknives.blogspot.com/
Publicerat Februari 28, 201214 yr Författare Tackar! Det är en bra modell på bladet. Har gjort ett par knivar av samma modell som jag har fått ut till inbitna jägare. Dom är riktig nöjda. Har så smått börjat med en till med lika dant blad. //Håkan
Publicerat Februari 29, 201214 yr Tror jag kommenterat denna tidigare men tycler fortfarande den är väldigt välbalanserad i linjerna mellan skaft och blad. Snyggt! Mvh / Karl-Erik
Publicerat September 23, 201213 yr Författare Nu har jag äntligen fått tummen ur.. och fått sytt en slida.