Publicerat Mars 1, 201214 yr Har du något som luktar riktigt mkt så skulle du kunna försöka första natten.(surströmming) Jag hade 2 rävar på min åtel första natten, så de kan ju vara värt ett försök
Publicerat Mars 1, 201214 yr Författare Jag tänkte in handla lite surströmming och sen har jag lite annat gott liggande. Det är nästan ingen på jaktområdet som jagar räv och ingen har speciellt bra koll på vart dom håller hus. Därför tänkte jag om man skulle kunna göra några snabb åtlar och prova några dagar bara för att se vart man dom.
Publicerat Mars 1, 201214 yr De tycker jag absolut att du ska göra, En hagel sprängd surströmmingsburk känner nog räven på flera kilometer, så har du stort område så sprid ut dom med ganska långa mellanrum. Hundmat(foder) är också ett tips som du kan slänga ut, Billigt och det får räven att stanna kvar på åteln länge. Skit jakt på dig
Publicerat Mars 1, 201214 yr Författare Då ska jag prova på räv lyckan imorgon. En räv i födelsdags present är inte fel