Publicerat Mars 5, 201214 yr Säljes till varaktigt kärleksfullt hem. Födda 26/1 lev 23/3 Efter sunda och stabila föräldrar. Båda är patellaundersökta och ögonlysta UA. Pappan viltspåchampion. Mamma och mormor är utmärkta mössjägare. De är även utställda med bra resultat. Levereras. Registrerade i Svenska kennelklubben Vaccinerade Veterinärbesiktigade Chipmärkta Dolda fel försäkrade. Har du tid och kärlek att ge till en pigg och klok vän. Kontakta mig. Maria Mail:mac6408@hotmail.com
Publicerat Mars 11, 201214 yr Författare Säljes till varaktigt kärleksfullt hem. Födda 26/1 lev 23/3 Efter sunda och stabila föräldrar. Båda är patellaundersökta och ögonlysta UA. Pappan viltspåchampion. Mamma och mormor är utmärkta mössjägare. De är även utställda med bra resultat. Levereras. Registrerade i Svenska kennelklubben Vaccinerade Veterinärbesiktigade Chipmärkta Dolda fel försäkrade. Har du tid och kärlek att ge till en pigg och klok vän. För merinformation om föräldrar och valpar samt bilder se min blogg: http://xhouse.bloggo.nu/Valpar/ Kontakta mig. Maria Mail:mac6408@hotmail.com