Publicerat Mars 10, 201214 yr Vem är Ford32? Tja, är 57 år (usch) men inte mer än högst 25 i sinnet. Jagar det mesta, men gillar bockjakten i aug. mest. Har lockat med pipa i flera år o det har funkat bra. tycker även om harjakt med beaglar, då jag haft 2 o en till e på gång. ska bli kul. Fiskar en hel del, bor bara 200m från mälaren, tyvärr räcker inte tiden till. Jobbar med helikoptermotorer på dagarna. Tack vare det känner jag en hel del operatörer uppåt. Var till stora sjöfallet två år i rad. Helt otroligt flugfiske. Åker nog snart upp igen. Ett till intresse e rod. En ford32 5W coupe. ska försöka få den besiktigad i sommar. Tja! det var allt för idag. Trevlig Helg.
Publicerat Mars 12, 201214 yr Författare Tack alla ni jägar o fiskevänner! Fick ju se idag att jag gjort fel igen! Det ska ju stå Vem är osv. På min står det Presentation???. Kan man rätta till det? Är ju helt novis när det gäller sånt här. Men alla är vi vara nybörjare ibland. Tja, jag håller på att lära mej, så förhoppningsvis ska jag lära mej o lägga in bilder också. hörs.